Όχι το κλειδί το βρήκα αμέσως.Οσο περίεργο και αν σου φανεί άργησα να σκεφτώ ότι το πιόνι στο θ πάει 2 κινήσεις μπροστά(σκέφτηκα ότι το άλογο πρέπει να συμμετάσχει στη βαριάντα και το πλησίασα.Επίσης πήγα και με τη λογική να δημιουργήσω φορσέ κινηση του μαύρου πιονιού.Και μετά σκέφτηκα να παίξω με τον πύργο προς αποφυγή του πατ.Αλλά δεν μου πέρασε αμέσως από το μυαλό να χρησιμοποιήσω το πιόνι στο θ με 2 κινήσεις μπρός όπως σου είπα).....Είμαι αρκετά επιπόλαιος ώρες ώρες...
@batman1986 Ναί, τη σύνθεση πρέπει να τη ξεκινάς ανάποδα απο το ματ προς το κλειδί, ώστε να δημιουργηθεί η θέση. Δεν έχει σχέσει με τη ρετροανάλυση. Το επόμενο που θ΄αναρτήσω θα είναι ρετροανάλυση.
6 σχόλια:
Το κλειδί είναι Ιγ2-ε1!
1.Ιγ2-ε1!,ε7-ε6
2.Πη1-θ1,Ρθ4-η5
3.Ιε1-η2,θ3χη2
4.Θ2-θ4#
@batman1986
Μπράβο!! Η απάντησή σου είναι σωστή.
Απ' ότι φαντάζομαι μάλλον σε δυσκόλεψε λίγο για να βρεις το κλειδί.
Όχι το κλειδί το βρήκα αμέσως.Οσο περίεργο και αν σου φανεί άργησα να σκεφτώ ότι το πιόνι στο θ πάει 2 κινήσεις μπροστά(σκέφτηκα ότι το άλογο πρέπει να συμμετάσχει στη βαριάντα και το πλησίασα.Επίσης πήγα και με τη λογική να δημιουργήσω φορσέ κινηση του μαύρου πιονιού.Και μετά σκέφτηκα να παίξω με τον πύργο προς αποφυγή του πατ.Αλλά δεν μου πέρασε αμέσως από το μυαλό να χρησιμοποιήσω το πιόνι στο θ με 2 κινήσεις μπρός όπως σου είπα).....Είμαι αρκετά επιπόλαιος ώρες ώρες...
@batman1986
Η ιδέα αυτής της σύνθεσης βασίζεται στο πιονάκι, γι' αυτό και η λύση είναι μονόδρομη χωρίς διακλαδώσεις.
Τις συνθέσεις της σκέφτεσαι ξεκινώντας ανάποδα λογικό.Τα προβλήματα ρετροανάλυσης εκεί δεν αποσκοπούν?Να βελτιώσουν το συνθέτη?
@batman1986
Ναί, τη σύνθεση πρέπει να τη ξεκινάς ανάποδα απο το ματ προς το κλειδί, ώστε να δημιουργηθεί η θέση. Δεν έχει σχέσει με τη ρετροανάλυση. Το επόμενο που θ΄αναρτήσω θα είναι ρετροανάλυση.
Δημοσίευση σχολίου