Έχω την άποψη ότι η λύση του Μπάτμαν πρέπει να γίνει δεκτή, διότι ανάξάρτητα από την λύση(ή λέξη) που υπάρχει στην σκέψη αυτού που βάζει το πρόβλημα, εσάς στην προκείμενη περίπτωση κ. Κάρλο, αν η προτεινόμενη λύση από τον λύτη ευσταθεί με βάση τα δεδομένα του προβλήματος πρέπει να γίνεται αποδεκτή ως επιπλέον λύση. Τα παραπάνω δεν είναι απλά και μόνο προσωπική άποψη αλλά το διάβασα σε βιβλία ενός μεγάλου μαθηματικού και δημιουργού προβλημάτων (Σμούλιαν?, Γκάρντνερ? Χάλμος? Πόλυα? δεν θυμάμαι ακριβώς) Και στο παρελθόν κάνατε αποδεκτή άλλη λύση πέραν από την δική σας. Και ένα σχόλιο, μεταξύ σοβαρού και αστείου, έπρεπε κατά την άποψη μου να αποφύγετε τον συνειρμό Α+Χριστός (όπως ολοφάνερα βγαίνει από τις εικόνες)!:-)
Έχω την άποψη ότι η λύση του Μπάτμαν πρέπει να γίνει δεκτή, διότι ανεξάρτητα από την λύση(ή λέξη) που υπάρχει στην σκέψη αυτού που βάζει το πρόβλημα, εσάς στην προκείμενη περίπτωση κ. Κάρλο, αν η προτεινόμενη λύση από τον λύτη ευσταθεί με βάση τα δεδομένα του προβλήματος πρέπει να γίνεται αποδεκτή ως επιπλέον λύση. Τα παραπάνω δεν είναι απλά και μόνο προσωπική άποψη αλλά το διάβασα σε βιβλία ενός μεγάλου μαθηματικού και δημιουργού προβλημάτων (Σμούλιαν?, Γκάρντνερ? Χάλμος? Πόλυα? δεν θυμάμαι ακριβώς) Και στο παρελθόν κάνατε αποδεκτή άλλη λύση πέραν από την δική σας. Και ένα σχόλιο, μεταξύ σοβαρού και αστείου, έπρεπε κατά την άποψη μου να αποφύγετε τον συνειρμό Α+Χριστός (όπως ολοφάνερα βγαίνει από τις εικόνες)!:-)
@Ευθύμης Αλεξίου Δεν θα συμφωνήσω μαζί σας για τη λύση που έδωσε ο Μπάτμαν, διότι η εικόνα που έβαλα παραπέμπει στο "Θεό", που έχει το προσωνύμιο "Αρχή και Τέλος = Α και Ω", αλλιώς θα έγραφα ότι υπάρχουν δύο λύσεις. Εξ' άλλου κανείς δεν γνωρίζει τη μορφή του Χριστού ή του Θεού. Εφ' όσον όμως θύξατε το θέμα θα κάνω αποδεκτή τη λύση του Μπάτμαν.
@Ευθύμης Αλεξίου Την εικόνα του Θεού ή του Χριστού οι Αγιογράφοι την φαντάζονται, καθ' ένας, σύμφωνα με τη Παλαιά Και Καινή Διαθήκη και από την Υμνογραφία.
8 σχόλια:
ΑΧΡΗΣΤΟΣ
@batman1986
Όχι, δεν είναι αυτή η λύση του γρίφου.
Έχω την άποψη ότι η λύση του Μπάτμαν πρέπει να γίνει δεκτή, διότι ανάξάρτητα από την λύση(ή λέξη) που υπάρχει στην σκέψη αυτού που βάζει το πρόβλημα, εσάς στην προκείμενη περίπτωση κ. Κάρλο, αν η προτεινόμενη λύση από τον λύτη ευσταθεί με βάση τα δεδομένα του προβλήματος πρέπει να γίνεται αποδεκτή ως επιπλέον λύση.
Τα παραπάνω δεν είναι απλά και μόνο προσωπική άποψη αλλά το διάβασα σε βιβλία ενός μεγάλου μαθηματικού και δημιουργού προβλημάτων (Σμούλιαν?, Γκάρντνερ? Χάλμος? Πόλυα? δεν θυμάμαι ακριβώς)
Και στο παρελθόν κάνατε αποδεκτή άλλη λύση πέραν από την δική σας.
Και ένα σχόλιο, μεταξύ σοβαρού και αστείου, έπρεπε κατά την άποψη μου να αποφύγετε τον συνειρμό Α+Χριστός (όπως ολοφάνερα βγαίνει από τις εικόνες)!:-)
Έχω την άποψη ότι η λύση του Μπάτμαν πρέπει να γίνει δεκτή, διότι ανεξάρτητα από την λύση(ή λέξη) που υπάρχει στην σκέψη αυτού που βάζει το πρόβλημα, εσάς στην προκείμενη περίπτωση κ. Κάρλο, αν η προτεινόμενη λύση από τον λύτη ευσταθεί με βάση τα δεδομένα του προβλήματος πρέπει να γίνεται αποδεκτή ως επιπλέον λύση.
Τα παραπάνω δεν είναι απλά και μόνο προσωπική άποψη αλλά το διάβασα σε βιβλία ενός μεγάλου μαθηματικού και δημιουργού προβλημάτων (Σμούλιαν?, Γκάρντνερ? Χάλμος? Πόλυα? δεν θυμάμαι ακριβώς)
Και στο παρελθόν κάνατε αποδεκτή άλλη λύση πέραν από την δική σας.
Και ένα σχόλιο, μεταξύ σοβαρού και αστείου, έπρεπε κατά την άποψη μου να αποφύγετε τον συνειρμό Α+Χριστός (όπως ολοφάνερα βγαίνει από τις εικόνες)!:-)
@Ευθύμης Αλεξίου
Δεν θα συμφωνήσω μαζί σας για τη λύση που έδωσε ο Μπάτμαν, διότι η εικόνα που έβαλα παραπέμπει στο "Θεό", που έχει το προσωνύμιο "Αρχή και Τέλος = Α και Ω", αλλιώς θα έγραφα ότι υπάρχουν δύο λύσεις. Εξ' άλλου κανείς δεν γνωρίζει τη μορφή του Χριστού ή του Θεού. Εφ' όσον όμως θύξατε το θέμα θα κάνω αποδεκτή τη λύση του Μπάτμαν.
@batman1986
Μετά την παρέμβαση του κ. Αλεξίου αποδέχομαι την απάντησή σου ως δεύτερη λύση.
@Ευθύμης Αλεξίου
Την εικόνα του Θεού ή του Χριστού οι Αγιογράφοι την φαντάζονται, καθ' ένας, σύμφωνα με τη Παλαιά Και Καινή Διαθήκη και από την Υμνογραφία.
Ευχαριστώ κ. Κάρλο!
Δημοσίευση σχολίου