- «Σκεφτείτε έναν οποιοδήποτε αριθμό.»
- «Τον αριθμό που σκεφθήκατε διπλασιάστε τον.»
- «Στο αποτέλεσμα να προσθέσετε τον αριθμό 10.»
- Το άθροισμα που βρήκατε να το διαιρέσετε με τον αριθμό 2.»
-«Από το πηλίκο να αφαιρέσετε τον αριθμό που σκεφτήκατε αρχικά.»
- «Κάθε μαθητής πρέπει να έχει βρει ως αποτέλεσμα τον αριθμό 5,
ανεξάρτητα από ποιον αριθμό σκέφτηκε αρχικά.»
Μπορείτε να εξηγήσετε τον ισχυρισμό του δασκάλου;(Κατ.34/Νο.562)
Πηγή:http://digitalschool.minedu.gov.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-C104/470/3111,12509/
4 σχόλια:
(α*2+10)/2=α*2/2+10/2=α+5
(α+5)-α=5,
δηλαδή φεύγει τελείως ο α και μένει το +10/2=5, που το “μαντεύει”, αφού ξέρει ότι θα προκύψει.
@ΕΑΛΕΞΙΟΥ
Στγχαρητήρια! Η απάντησή σας είναι σωστή.
Μας το δίνει στο πιάτο και από την εικόνα
ω-χ=5
όπου το ω να βάζαμε το (2χ+10)/2 και θα γινόταν απαλοιφή του χ
@batman1986
Πολύ σωστα το επισήμανες. Αλλά και στο κείμενο του προβλήματος δίνεται η λύση. Απλά έγραψα μετέφερα στο πίνακα το κείμενο υπό μορφή παραστάσεων για να μην είναι κενός.
Δημοσίευση σχολίου