Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014

Οι Προσγειώσεις

Προγραμματίζεται η αεροπορική σύνδεση 13 πόλεων ανά δύο με μία πτήση μετ' επιστροφής την ημέρα. Πόσες προσγειώσεις αεροσκαφών θα πραγματοποιούνται την ημέρα και στις 13 πόλεις; (Κατ.5/Νο.92)

Λύση

Και στις 13 πόλεις θα πραγματοποιηθούν 156 προσγειώσεις αεροσκαφών. Ανά δύο σημαίνει ότι μόνο οι 12 μπορούν να συνδεθούν. Μια πτηση την ημέρα μετ' επιστροφης σημαίνει μία προσγείωση και μία απογείωση σε κάθε πολή, άρα έχουμε 12 προσγειώσεις για τις 12 πόλεις. Η μία μένει χωρίς διασύνδεση. Η κάθε πόλη συνδέεται με την άλλη πόλη ανά δύο 12 φορές: C(13,2) =[(13*12)/2]*2 --> 13*12=156 προσγειώσεις.

4 σχόλια:

RIZOPOULOS GEORGIOS είπε...

c(13,2)*2=156
ή 12*13=156

Papaveri είπε...

@RIZOPOULOS GEORGIOS
Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου είναι σωστή.

RIZOPOULOS GEORGIOS είπε...

Όταν διαγράφεις σχόλιό μου, παρακαλώ να προσθέτεις το "Διέγραψα ένα σχόλιο,γιατί δεν μού άρεσε" ή κάτι τέτοιο. Δεν έχω καμία όρεξη να φαίνομαι ηλίθιος , που φάσκει και αντιφάσκει στα μάτια του οποιουδήποτε διαβάζει.
Επί της ουσίας, η "Λύση" -με λογοκρίνεις δεν με λογοικρίνεις- παραμένει βεβαίως ΛΑΘΟΣ!

Papaveri είπε...

@RIZOPOULOS GEORGIOS
Όταν σου ζήτησα να μου εξηγήσεις πως βρήκες τον αριθμό 5.424 μου έγραψες "Tυπογραφικό λάθος είναι Κάρλο. Ήταν ο κωδικός που ζητάει η φόρμα σχολίων μάλλον και τον έγραψα εκεί εκ παραδρομής."
Γι' αυτό διέγραψα το σχόλιο. Γιατί δεν μου γράφεις που είναι το λάθος στη λύση; Περιμένω απάντηση.

 

Papaveri48 © 2010

PSD to Blogger Templates by OOruc & PSDTheme by PSDThemes