Πέμπτη 18 Μαρτίου 2010

Ποιος Έχει Σειρά Να Παίξει; (Ρετρό – Ανάλυση)

Σ’ ένα σχολικό πρωτάθλημα, μιας πόλεως, παρουσιάσθηκε στη σκακιέρα
η ανωτέρω θέση. Οι δύο αντίπαλοι άρχισαν ξαφνικά να διαπληκτίζονται
μεταξύ τους. Ο διαιτητής πήγε να δει τη συμβαίνει και τους ρωτάει:
- «Γιατί τσακώνεστε;»
Ο παίκτης που είχε τα Λευκά του απαντάει:
- «Είναι η σειρά μου να παίξω. Θα του αιχμαλωτίσω την Βασίλισσα με
τον Πύργο μου και κάνω ματ»
Ο παίκτης που είχε τα Μαύρα απαντάει:
- «Λέει ψέματα! Εγώ έχω σειρά να παίξω πηγαίνοντας την Βασίλισσά μου
στο «β8» κάνοντας ματ»
Ο διαιτητής μένοντας για λίγο διστακτικός κοίταξε με προσοχή την θέση
στην σκακιέρα και βρήκε ποιος είχε δίκιο. Με τ’ ανωτέρω δεδομένα
μπορείτε να βρείτε ποιος έχει σειρά να παίξει;
Θέλω τεκμηριωμένη απάντηση. (Ανθ. Σκακ. Παρ./Πρβ. Νο.253)

Λύση
Για μεγένθυση της εικόνας διπλό κλικ επάνω της.

6 σχόλια:

Emmanuel Manolas είπε...

Είναι προφανές ότι είναι σειρά του λευκού να παίξει. Αυτό γράφουν και τα παρτιδόφυλλα. (Έχουνε διαιτητή, τα παρτιδόφυλλα έλλειψαν;)

Papaveri είπε...

@alkinoos
Θα ήθελα να μου τεκμηριώσης πως προκύπτει ότι είναι η σειρά του Λευκού να παίξει;

Ανώνυμος είπε...

Είναι τελείως προφανές ότι είναι η σειρά του λευκού να παίξει κύριε Papaveri. Δεν υπάρχει νόμιμη προηγούμενη κίνηση του μαύρου (θα έδινε σαχ). Τελείως παιδικό πρόβλημα. Δεν χρειάζεται καν τεκμηρίωση.

Ανώνυμος είπε...

Είναι η σειρά του μαύρου να παίξει. Δεν υπάρχει νόμιμη προηγούμενη κίνηση του λευκού. Σας μπέρδεψα κύριε Papaveri;

Papaveri είπε...

@Ανώνυμος
Μπερδεύτηκες μόνος σου.

trilizas είπε...

Etsi opos to vlepo nomizo pos einai i seira tou mavrou na paixei.

O leykos Vasilias efage axiomatiko sto c8.

Diladi p.x. 1. Kd6 Bb7 2.Kc7 Bc8 3. KxB

 

Papaveri48 © 2010

PSD to Blogger Templates by OOruc & PSDTheme by PSDThemes