Κυριακή 15 Ιουνίου 2014

Η Καταδίκη

Ο γνωστός Βασιλιάς από την χώρα των Παραδόξων δεν χάρηκε που έμεινε
μια μέρα νηστικός και αποφάσισε να δικάσει για εσχάτη προδοσία τον
εξυπνάκια σύμβουλο του.Την απόφαση του διακστηρίου την μετέφερε
ο ίδιος ο Βασιλιάς στον σύμβουλο του στις 31 Δεκεμβρίου.
-«Καταδικάζεσαι σε θάνατο για εσχάτη προδοσία.»
-«Μα, Βασιλια μου…»
-«Δεν έχει μα και ξεμα. Θα εκτελεστείς κάποια μέρα του Ιανουαρίου.»
-«Μπορείτε να μου πείτε τουλάχιστον ποιά ημέρα;»
-«Όχι, και μάλιστα δεν πρόκειται να τη μάθεις πρίν τις 8 το πρωί της ημέρας που θα εκτελεστείς.»
Ο σύμβουλος έμεινε για λίγο σκεφτικός, στη συνέχεια ρώτησε τον Βασιλια:
-«Βασιλιά μου παραμένεις ειλικρινής;»
-«Πάντα.»
-«Σε ευχαριστώ που μου χάρισες τη ζωή μου.»
Ο Βασιλιάς έμεινε εκπληκτος, που τον ευχαρίστησε, παρ΄όλο που του
ανακοίνωσε την θανατική καταδίκη του.
Μετά από λίγο ο σύμβουλος ήταν και πάλι ελεύθερος.
Μπορείτε να βρείτε τη μεσολάβησε και ήταν ελεύθερος; (Κατ.27/Νο.387)
Πηγή:Πηγή:http://diadiktyomathphys.wordpress.com/

Λύση

Ο Βασιλιάς διέπραξε το λογικό σφάλμα να προαναγγείλει ότι «μια τυχαία μέρα του Ιανουαρίου θα εκτελεστεί», έτσι δεν θα εκτελεστεί ποτέ, διότι θα ξέρει το πότε, π.χ. ότι θα είναι μια μερα του του Ιανουαριου, οποια και να ειναι!! Την 31 Ιανουαριου αποκλείεται να γίνει η εκτέλεση του, αφού θα είναι προβλέψιμη. Επίσης αποκλείεται η 30η Ιανουαρίου, η 29η, κλπ. Οι φήμες λένε, οτι τελικά ο συμβουλος εκτεληστηκε.
 

Papaveri48 © 2010

PSD to Blogger Templates by OOruc & PSDTheme by PSDThemes