Παίζουν τα λευκά και επιτυγχάνουν ματ σε 4 κινήσεις.
(Ανθ. Σκακ. Παρ.-Σ.12-Νο.40)
Δοκιμή:1.Βε5;,0-0!Κλειδί:1.Ββ5+!!,Ρζ8 2.Βζ5+,Ρε8 3.Βε5!,Π~/Αγ3,Αη3 4.Ββ8/Β:Π+.
Διαπραγματεύεται το θέμα: "White to Play".
Papaveri48 © 2010
PSD to Blogger Templates by OOruc & PSDTheme by PSDThemes
5 σχόλια:
Ο τίτλος με μπέρδεψε και έψαχνα κίνηση αναμονής στο κλειδί με αποτέλεσμα να βγάζω ματ σε 5.Τελικά ήταν αρκετά πιο απλό απ όσο νόμιζα(η κίνηση αναμονής είναι στην 3η κίνηση).Η 1η κίνηση είναι σαχ κάτι που δεν συνηθίζεται σε σπουδές
Άρα
1.Βζ5-β5+(ακύρωση ροκέ),Ρε8-ζ8
2.Ββ5-ζ5+,Ρζ8-ε8
3.Βζ5-ε5,Πθ8-ζ8
4.Βε5-β8#
Έκανα μια αποτυχημένη προσπάθεια με κίνηση αναμονής Βζ5-ζ3(και ματ σε 5)
Με το ν=δοκιμή τι εννοείς?Αποτυχημένη κίνηση?
Γενικά κάθε κίνηση που θα επιτρέψει το ροκέ είναι προβληματική
@batman1986
Μπράβο!! Η απάντησή σου είναι σωστή.
Δοκιμή (Try) : Μία κίνηση που σχεδόν λύνει το πρόβλημα, για την οποία υπάρχει μία και μοναδική άμυνα. Οι σειρές κινήσεων μετά την δοκιμή ονομάζονται Εικονικό παιγνίδι (virtual play). Το δοκιμαστικό παιγνίδι μετά από μία δοκιμή είναι μία Φάση παιγνιδιού. Η ύπαρξη δοκιμών δυσκολεύει τον λύτη, που επιδιώκει να ανακαλύψει το κλειδί, και είναι σημαντικό στοιχείο ομορφιάς του προβλήματος.
Δυσκολεύει ή εδώ μήπως βοηθάει?Εδώ η δοκιμή είναι να παίξω ε5?(κίνηση αναμονής κλειδί)
Ματ σε 4 αν δεν υπήρχε δυνατότητα ροκέ.Αλλάζει η σειρά κινήσεων
@batman1986
Δες τη λύση.
Οκ αυτό που έλεγα ήταν.Στη δοκιμή απλά αλλάζει η σειρά των κινήσεων
Δημοσίευση σχολίου